Sunday, September 25, 2011

Vlastík Plamínek: Czech Television Psychic - What a fucking nutcase !! - Je Mák / Jsem Mák

This guy is a fucking nutjob psychic on czech television:

Vlastík Plamínek 
Vlastík Plamínek je nejslavnější český věštec, šarlatán a léčitel.

His Trademark "Mamp, je Mamp Mamp"

Vlastík Plamínek Je Mák


Vlastík Plamínek ÚÚÚ Daba 

 Vlastík Plamínek - Jé, jé... Vrr, haf, haf!

Proč Mě Svěděj Koule Bude Vás Svědět i Prdel!

 


Kompletně Najebaný Vlastík Plamínek Solí Nálož Královských Velehoven

 

EZO.TV - Vlastík Padaj Na Mě Sračky Shůry Já Tu Sbírám Hoven Fůry Mimozemské Garniprůjmy


More Videos:

www.youtube.com - Vlastík Plamínek -




1 comment:

  1. jsem mamp.. fuckin mamp mamp...
    fuckin mamp mamp...
    fuckin mamp mamp...

    ahhhh fuck!! fuckin mamp mamp!!!

    ReplyDelete

What do you think of this?

== == ==

Works to block mobile card readers and ID scanners